Szállítás/Fizetés

 

1. Mennyibe kerül a kiszállítás és a csomagolás?

A kiszállítás futárszolgálattal:

  • Ha a megrendelés bruttó értéke meghaladja a 30.000 Ft-ot, a szállítási díj 0 Ft.
  • Amennyiben a megrendelés bruttó értéke nem éri el a 30.000 Ft-ot, a szállítási díj 1500 Ft.

Személyes átvétel:

  • Rendelését személyesen is átveheti díjtalanul összeghatártól függetlenül, a 1132 Budapest, Visegrádi utca 9. szám alatt.
  • Az átvétel helyszíne a Wineage raktára, vásárlásra nincs lehetőség, csak a webshopban leadott rendelés átvételére.

2. Hogyan fizethetem ki a rendelésemet?

A vásárlás összegét kiegyenlítheted utánvétes, bankkártyás (Borgun) vagy banki előre utalásos fizetéssel.

  1. Utánvéttel fizetéskor a rendelésed végösszegét (termékek ára, szállítási és utánvét kezelési díj) az átvételkor fizeted készpénzben a futárnak. Az utánvétes fizetés díja egységesen bruttó 300 Ft.
  2. bankkártyás fizetés a Borgun biztonságos fizetési felületén keresztül történik.
  3. Személyes átvétel esetén lehetőség van a rendelés kifizetésére bankkártyával raktárunkban (1132 Budapest, Visegrádi utca 9).

 

3. Mikor kapom meg a csomagomat?

Átlagosan 2-3 munkanapon belül kézhez kaphatod a rendelt termékeket, mivel hetente háromszor is adunk fel csomagokat a GLS futárnak.

A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi. A kézbesítés reggelén SMS üzenetben kapsz információt a futár várható érkezéséről. Ha ebben az időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőséged) munkahelyi címet megadnod.

A futár kétszeri kézbesítést kísérel meg. Van lehetőséged arra is, hogy a futárral időpontot egyeztess. A futárnak a mobil számát szintén az SMS-ben fogod megtalálni. Ha esetleg még sincs meg az SMS, a GLS futárszolgálat központi telefonszáma: 06/1-802-0265

A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a számodra. Az e-mailben megadott linken keresztül a lehetőséged van rendelkezni, hogy a kiszállítás egy új időpontban, egy másik címre történjen, illetve visszautasíthatod a csomag átvételét.

 

4. Egyéb kérdésem van!

Ebben az esetben kérünk, hogy írj nekünk egy e-mailt az wineageoffice@olmail.hu címre, igyekszünk minél előbb válaszolni, amint olvastuk az üzeneted.

 

Jelen tájékoztató összefoglalja a szállítással és fizetéssel kapcsolatos leggyakoribb kérdéseket, valamint a rájuk adható válaszokat, azonban a részletes és pontos szállítási feltételeket az ÁSZF-ben találhatod meg ITT.