Szállítás/Fizetés
1. Mennyibe kerül a kiszállítás és a csomagolás?
A kiszállítás futárszolgálattal:
- Ha a megrendelés bruttó értéke meghaladja a 30.000 Ft-ot, a szállítási díj 0 Ft.
- Amennyiben a megrendelés bruttó értéke nem éri el a 30.000 Ft-ot, a szállítási díj 1500 Ft.
Személyes átvétel:
- Rendelését személyesen is átveheti díjtalanul összeghatártól függetlenül, a 1132 Budapest, Visegrádi utca 9. szám alatt.
- Az átvétel helyszíne a Wineage raktára, vásárlásra nincs lehetőség, csak a webshopban leadott rendelés átvételére.
2. Hogyan fizethetem ki a rendelésemet?
A vásárlás összegét kiegyenlítheted utánvétes, bankkártyás (Borgun) vagy banki előre utalásos fizetéssel.
- Utánvéttel fizetéskor a rendelésed végösszegét (termékek ára, szállítási és utánvét kezelési díj) az átvételkor fizeted készpénzben a futárnak. Az utánvétes fizetés díja egységesen bruttó 300 Ft.
- A bankkártyás fizetés a Borgun biztonságos fizetési felületén keresztül történik.
- Személyes átvétel esetén lehetőség van a rendelés kifizetésére bankkártyával raktárunkban (1132 Budapest, Visegrádi utca 9).
3. Mikor kapom meg a csomagomat?
Átlagosan 2-3 munkanapon belül kézhez kaphatod a rendelt termékeket, mivel hetente háromszor is adunk fel csomagokat a GLS futárnak.
A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi. A kézbesítés reggelén SMS üzenetben kapsz információt a futár várható érkezéséről. Ha ebben az időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőséged) munkahelyi címet megadnod.
A futár kétszeri kézbesítést kísérel meg. Van lehetőséged arra is, hogy a futárral időpontot egyeztess. A futárnak a mobil számát szintén az SMS-ben fogod megtalálni. Ha esetleg még sincs meg az SMS, a GLS futárszolgálat központi telefonszáma: 06/1-802-0265
A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a számodra. Az e-mailben megadott linken keresztül a lehetőséged van rendelkezni, hogy a kiszállítás egy új időpontban, egy másik címre történjen, illetve visszautasíthatod a csomag átvételét.
4. Egyéb kérdésem van!
Ebben az esetben kérünk, hogy írj nekünk egy e-mailt az wineageoffice@olmail.hu címre, igyekszünk minél előbb válaszolni, amint olvastuk az üzeneted.
Jelen tájékoztató összefoglalja a szállítással és fizetéssel kapcsolatos leggyakoribb kérdéseket, valamint a rájuk adható válaszokat, azonban a részletes és pontos szállítási feltételeket az ÁSZF-ben találhatod meg ITT.